Skönhet

Vissa vänner går inte att beskriva hur mycket de betyder eller hur mycket man tycker om dem, för det kommer inga ord i hela världen kunna. Jag är otroligt tacksam att jag har såna vänner i min närhet, även om det fysiska avståndet ibland kan vara långt.

Häromdan blev jag omskakad av Gud. precis vad jag behövde, men det var med budskapet att det kommer kosta allt, punkt slut.

Idag har jag bokstavligt talat spatserat runt i nya delar av jönköping trots att jag faktiskt bott här snart i ett och ett halvt år. det var i bra sällskap o det var vackert. Jag kommer verkligen sakna mycket här nere, speciellt vattnet.


I'm not afraid to put my trust in one love

Kommentarer
Postat av: Josefin

kul att du bloggar igen! saknar dig!

2008-03-10 @ 18:59:54
URL: http://www.josefinnyrell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0