Kontrollfreak, yes I am!

Idag är det dags för starten av ännu ett extrajobb; barnpassning i samband med föräldrastödsprojekt. Det ska bli väldigt roligt, o jag behöver verkligen jobba i massor. Uppdaterade min kalkyl för USA tidigare idag o det kommer bli svårt, men det ska gå. Vill Gud att jag ska dit så får det bara fixa sig, o det litar jag på att det gör också. Allt kan man faktiskt inte göra i egen kraft...

Idag har det varit en skön "fixardag" då man bara får hinna ifatt sig själv lite o sånt man inte hinner med eller orkar när man pluggar. Så nu är jag ifatt mig själv o har lite mer koll på läget, det känns alltid bra.

På fredag bär det av till Stockholm/Märsta/Uppsala för en snabbvisit över helgen, vilket inte kan bli annat än bra med tanke på att jag får umgås med några av mina närmaste vänner, lycka rakt in i hjärtat.

Så, nu ska jag bara kolla upp när min buss till jobbet går sen är jag klar med alla "måsten" så då ska jag hitta något annat att göra, eller så kanske jag bara lägger mig i soffan o läser nån bra bok, just nu ligger det sista förslaget högst.

See you soon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0